Alla inlägg under november 2021

Av Ture Sventon - 4 november 2021 21:37

Jag kommer snabbt online än en gång för att puffa lite för en nygammal sajt om billig shopping på nätet. Jag har antagligen skrivit kinden tidigare, men kom att tänka på den när jag letade begagnade vinterdäck till min skruttbil. Billigt online är namnet, och det är rätt talande för vad sajten handlar om: billiga sajter, bra delas och teapriser online. Vad gäller just vinterdäck så gav det mig noll och intet, jag vill bara ha ett par som gör att jag kör lagligt....eller lagligare då. Hastigheten är en helt annan historia, det är sällan laglydigt när jag sitter bakom ratten. 

skulle man bli stoppad av farbror blå vill man ju inte ha blankslitna vinterdäck om man kör i hundrafemtio blås eller mer...mer.i regel mycket mer.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag gillar att spela poker, och folk säger att jag skriver bra. Därför tänkte jag testa en liten pokerblogg för att se om det finns något intresse.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards